Bakslag och framsteg

I lördags var maken och jag på teater. Vi såg Dracula medan dottern, svärsonen och taxarna roade våra hundar 😊

Det var väldigt trevligt att komma iväg och föreställningen var väldigt bra. Vi visste ju innan att sonen och hans sambo gillade den så var ganska säkra på att vi också skulle uppskatta den.

Eftersom det var en skräckhistoria så var det en del effekter i form av höga ljud och starka blinkande ljus som var lite jobbiga för mig men man kan ju inte förvänta sig att hela världen ska vara ME-anpassad.

Dagen efter var jag såklart ganska överkörd men har man gjort något kul är det ju lättare att hantera. Det jag reflekterade över är att jag faktiskt kunde läsa mer i tidningen än jag brukar kunna göra. Så något har nog hänt efter att jag ändrat kosten och lagt till en del kosttillskott efter våra test vi fick svar på.

Jag hoppas verkligen att det blir en fortsatt positiv förändring så jag kanske kan få tillbaks lite av den borttappade hjärnkapaciteten 😉

Kommentera här:

Besökstoppen