Så smidigt

Jag har ju skrivit tidigare om att jag har skaffat en astma-app med tillhörande blåsredskap så följer en läkare upp mina resultat. Och jag vet att det är dåligt för fysiska vårdcentraler med app-läkare men jag har inte fått någon uppföljning på typ tio år trots att jag påtalat problem så därför detta alternativ just nu så jag behöver inte läxas upp.

I alla fall så var det idag dags för uppföljning av nya medicinen som i och för sig hjälpt något men min lungkapacitet skiftar från ca 85% till 95% och oftast åt det lägre hållet så helt bra är det ju inte.  Så nu fick jag ännu starkare medicin och testa.

Tänk om man faktiskt känner sig lite piggare om man får ordentligt med syre?

Det är ju bra när läkaren kan följa mina resultat för då finns det ju bevis på hur jag känner 😊

Kommentarer:

1 Pisan:

Hoppas verkligen att du blir piggare. Det borde väl vara så att man blir piggare när man får ordentligt med syre tycker jag. När min yngsta dotter var liten fick hon astmamedicin under flera år. Hon blev speedad av det, hon var som en duracellkanin.... Det var tydligen en vanlig biverkan.
Hoppas du har det bra vännen ♥ Kramis! ♥

Svar: Ja jag tänker också att kroppen borde kunna bli piggare med mer syre. Duracellkanin hade varit kul 😂 Kramis ❤
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen