sengångare

Jag känner mig ännu mer som sengångare än jag brukar. Allt går långsamt och det pausas och vilas men skam den som ger sig. Rätt vad det är så kanske jag vaknar och är pigg 😁

Jag som normalt har så svårt att sova har nu svårt att hålla ögonen öppna. Det är nästan så jag hoppas att jag har någon brist på något typ D-vitamin eller järn som man kan få piller och bli piggare men innerst inne vet jag att alla prover nog är helt normala om jag nu skulle ta några sådana. 

Apropå att känna sig som en sengångare så hittade jag en top jag inte kunde låta bli att köpa 😂


Kommentarer:

1 åsa:

Meen Du då kanske jag är helt normal ;-)
Jag menar om vi är två med likvärdiga symtom så måste det ju vara helt normalt :D

Gulligt tyg, vad ska Du sy?

Jag har jäkligt många planer ;-) ingenting händer dock.

Krya på Dig, sov Dig i form, kram

Svar: Ja det kanske helt enkelt är årstiden 😜

Det är en top som jag köpt så behöver inte sy själv 😊 Kram
Nilla

2 åsa:

Svar: jag antar det är jäkligt mycket salt... men det händer ju inte allt som oftast jag bjuder på hundmumskaka :)
Frost äter ju alla matrester typ så han är nog hyfsat van vid salt & kryddor ;-)
kram

Svar: Ha ha, ja han tål nog en riskaka då och då. Kram
Nilla

3 Jenniey Love:

åh så söt top!<3

Själv har jag en söt sengångare-nalle från Universeum i Gbg som min kompis köpte till mig. Brukar krama om den när jag känner mig ledsen.

kramiz<3

Svar: Naw, måste ju vara bästa tröstaren ju. Kram
Nilla

4 Sandifighter:

Älskade toppen 😍❤ jättesöt ❤

Svar: Tack ❤
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen