Inlärningssvårigheter

För ett litet tag sedan godkände ett medium som jobbar med bland annat djurkommunikation mig efter godkänt prov så jag har ett diplom där det står att jag får kalla mig djurkommunikatör.

Men så tvivlar jag ju ganska ofta på mig själv, allrahelst när det gäller sådant här som är svårt att mäta och se hur många rätt man har. När jag jobbade med ekonomi så var ju allt mycket mer svart eller vitt, rätt eller fel än nu 😊

Så i alla fall så bestämde jag mig för att gå ännu en kurs i djurkommunikation och försöka bli certifierad hos ett annat medium. Det betyder att jag gör en massa avläsningar på djur på distans som träning och försöker läsa på vad alla auror och chakran och färger har för betydelse.

Jag får ju den informationen från djuren utan att behöva kunna den utantill men behöver kunna den för proven jag ska göra och håg har ju så himla svårt att få in ny kunskap i min hjärna så jag börjar få ångest.

Kommer jag att klara proven? Kommer jag någonsin att kunna lära in nya saker?

Btw så har jag halkat och trillat tre gånger på två dagar i trädgården när jag ska slänga bajspåsar. Det är ett mycket farligt arbete 😁😂




Kommentarer:

1 Therese Åström:

Känner igen att man tvivlar på sin förmåga men jag tror det kommer gå alldeles utmärkt. Det kanske tar lite längre tid att lära sig. Vet inte om det finns någon tidspress men jag tror att du fixar det om du tar det i din takt när du känner att orken tillåter.

Svar: Tack 😊 Jag har ingen tidspress och får göra om proven om jag misslyckas så egentligen behöver jag väl inte ha någon prestationsångest 😜
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen