12 maj

Den 12 maj är det internationella ME-dagen men i år tänkte jag inte göra något evenemang för att bära något blått men man får självklart bära blått i alla fall 😉

Det finns två evenemang (Stockholm och Göteborg) som heter millionsmissing där man ställer upp massa tomma skor och personliga korta berättelser från ME-sjuka på någon offentlig plats som jag tänkte försöka vara med och skicka in en berättelse i alla fall.

Och man kan självklart vara med och bidra oavsett var man bor i landet 😊

millionsmissingstockholm

millionsmissinggbg



Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Trodde jag missat det... till dess jag läste maj ;-)
tidigare idag blev jag upplyst om att det var fredag :)

kram

Svar: Ha ha, inte lätt. Kram
Nilla

2 Hanna:

Ännu en sömnlös natt så jag kikar in här!
Jag känner mig så dålig och dum men jag orkar verkligen inte vara med och skicka skor till millionsmissing. Tyvärr. Har dåligt samvete men prio ett ligger i att andas och bara stå ut.
Men jag beundrar och är tacksam för alla som engagerar sig och fixar sånt här. Det behövs 💙
Kram

Svar: Du ska inte ha dåligt samvete för att du inte orkar. Vi som har lite mer energi kan skicka in skor och berättelser. Du bloggar ju för att sprida kunskap. Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen