Hur fungerar hjärnan egentligen?

Igår när jag skulle kalla in Bella från trädgården så ställer jag mig och ropar Pernilla.


Jag hinner bli en aning irriterad på att Bella nonchalerar matte när jag inser att jag står och ropar på mig själv.

Alltså, hur funkar den här hjärnan egentligen? Det är annars inte allt för ovanligt att jag kallar Bella vid dotterns namn vilket ju bara det känns lite skämmigt.

Man borde väl inte blanda ihop dottern med hunden 😜

Men nu har jag tydligen tagit det ett steg längre. Jag får hoppas att inga grannar hörde mig när jag ropade på mig själv.

Idag ska jag iväg på mammografi, får väl hoppas att jag inte tappar bort mig på sjukhuset 😂


Kommentarer:

1 Anonym:

Förlåt :D men OJ så kul Du är :D sitter här å skrattar :) helt klart det roligaste jag läst idag :)

Jag hoppas Du både hittar till Sjukhuset och till rätt plats och att Du sedan hittar hem igen nu när Du inte har Bella med Dig.

Lycka till.

kram

Svar: Ha ha, hittade både till sjukhuset och hem igen. Kram
Nilla

2 åsa i åsele:

Hur var det Du sa om att ha hjärnan med sig ;-) jag blev anonym... det var ju icke tänkt så.
Hjärnbrist...

kram

Svar: Så skönt att fler än jag har lite kommunikationsproblem 😉 kram
Nilla

3 Jenniey Love:

Så lätt hänt:) Vet inte hur många min hjärna vimsar till det när det kommer till namn. kramiz<3

Svar: Kram <3
Nilla

4 Bea:

Hahaha, om du tappar bort sig på sjukhuset så ställ dig inte och ropa på dig själv! Bara ett tips i all välmening ;)

Svar: Ha ha ha, det kan sluta illa
Nilla

5 annicaslivvidhavet.blogg.se:

Hahahaha hög igenkänningsfaktor här 😂😂😂😂😂

Svar: 😁😂
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen