Fastan avklarad.

Nu är femdagarsfastan avklarad. Får säga att det faktiskt gick över förväntan trots att magen totalrasade.


Igår hade jag mer energi än jag haft på många år. Det var så att jag plockade fram dammsugaren och dammsög hela huset. Det är ju inte något jag brukar orka i vanliga fall och gångerna jag dammsugat ens ett rum de senaste åren går att räkna på en hand.

Så jag kan helt klart tänka mig att fasta igen men då behöver jag hitta något paket utan rödbetsjuice. Förutom att den inte är väldans god så tror jag att den är anledningen till magraset.

När jag nu levt på drygt 400 kalorier per dag i fem dagar så hade jag hoppats att något kilo eller fem hade råkat trilla av min kropp men inte ens ett hekto har flyttat.

Nu var ju inte viktnedgång anledningen till fastan men jag hade absolut inte gråtit om vågen visat några kilo mindre.

Frågan är vad tusan man ska göra för att gå ner i vikt om det inte hjälper att leva på så få kalorier och träna är ju liksom inte riktigt aktuellt.


Kommentarer:

1 Lisbeth:

Hm... *pekar neråt*
Du har koll på adrenalinpåslaget..? ;9
Ta det lugnt nu!
Kramar ♥

Svar: Adrenalin vad är det ;-) Tror att jag har koll men det märker jag om ett par dagar :-) kram
Nilla

2 Sara G:

Och eftersom du kände dig lite bättre än på länge så stänkte du: värt att fira, jag tror jag dammsuger så jag får känna mig som vanligt snart!

Var lite rädd om dig, männska! <3

Svar: Ha ha, ungefär så. Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen