Det här har jag väl inte tid med.

Efter att i två dagar, i ett väldigt lugnt ME-tempo, ha rensat ogräs så vaknar jag med hela munnen full av blåsor och blödande tarmar.


Det har jag väl inte tid med när jag försöker bli friskare :-p

Nej men skämt åsido, vad är det för logik? Att jag har blåmärken på fingrar och träningsvärk i hela kroppen kan jag köpa men blåsor i munnen och blödande tarmar?

I alla fall så konstaterade maken och jag igår att jag faktiskt är lite piggare och uthålligare i år. Även om jag bara kan ta det lätta ogräset på ytan och lämnar resten till maken så kan jag trots allt vara med och göra vårfint i rabatterna.

Förra året försökte jag men blev så besviken när armarna helt vägrade samarbeta.

Jag kan till och med känna att något hänt med musklerna på armarna även om det är ljusår kvar till att de fungerar som de borde.


Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Inte roligt med bakslag å inte då det gäller så väsentligt viktiga kroppsdelar som magen och munnen.

Tror det är lite vår sjuka ;-)

Jag är ju oxå plötsligt "sämre" fastän "bättre" så det är kanske ändå på rätt väg trots det blir lite kräftgång.

Glad Påsk, kam

Svar: Tror det lätt blir så när man har nya gränser att förhålla sig till. Jag har i alla fall en tendens att tänja på gänserna hela tiden :-p Glad påsk. Kram
Nilla

2 ME alltidvila:

<3 <3 <3

Svar: 💖💖💖
Nilla

3 Hanna:

Även om jag är väldigt, väldigt glad för din skull att du är bättre kan jag inte låta bli att känna avundsjuka. Är jag hemsk som känner så? Tänk att kunna plocka lite ogräs! Att bara komma ut i trädgården överhuvudtaget. Jag spyr på att ligga i mitt förbannade sovrum dygnet runt. Inte kul.
Glad påsk och kram

Svar: Nej du är inte hemsk Hanna, det hade varit konstigt om du inte kände avundsjuka. Kram 💖
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen