Inflammation?

I ett par veckor har jag haft en stegrande smärta i vänster armbåge. Jag misstänker inflammation eftersom jag haft det tidigare 🤪

Jag brukar ju försöka vänta ut när jag får lite nya typ inflammationer och hoppas att de läker ut själva med hjälp av receptfria tabletter men när det inte går att sova för att det gör för ont är det dags att ta hjälp men så är det det här med att få någon sorts ångest av att ringa vårdcentralen 🙃

Så jag tänkte att jag kanske kunde ta hjälp av veterinärsppen istället 😊 Funkade jättebra när Dio hade ont i magen. Jag pratade med en veterinär i appen som tyckte att han behövde undersökning samma dag och de såg till att Dio fick tid på djursjukhuset. Perfekt! Synd jag inte är en hund bara. Kom faktiskt på att de nog inte kan hjälpa mig innan jag öppnade appen 😂

Jag fick pratat med min vårdcentral som sade att jag antingen kan få en bokad tid om ett par veckor eller kan testa att komma på drop-in nästa vecka.  Så får väl bli drop-in för att jag inte får sova på ett par veckor är nog inte någon hit för någon i detta hushåll 😂

Kommentarer:

1 åsa:

Om jag kunde skulle jag absolut ringa veterinären istället för sjukstugan 😜 det trots min doktor lyssnar… men veterinären är klart bättre 👍
Har Du borstat hundarna för mycket 🤪 eller vad har Du gjort för att få inflammation i armen?
Jag har troligtvis en inflammation i foten och det beror säkert på att jag gått onödigt mycket 😞
Jäkla skitkroppar vi har.

Svar: Ja veterinären är oftast hundra gånger bättre än människovården 🤪
Det är ju vänster arm som inte används till mycket mer än att hålla koppel så vet inte vad jag gjort. Åh inte kul med inflammation i foten. Ja jäkla skitkroppar 🙃 Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen