Frånkopplad

Jag känner att jag är lika frånkopplad från bloggen som min mobil är till omvärlden 😂

Jag har fortfarande migrän fler dagar än jag inte har migrän och blir väldigt fort hjärntrött samtidigt försöker jag plugga till ett slutprov i hundars beteende och rodda tillvaron här hemma med hundar och allt annat 🤪

Samtidigt så har mina händer bestämt sig för att ta time out från att hålla kvar i saker jag greppar om vilket betyder att jag ofta kryper omkring på golvet och plockar upp saker. Kan säga att tappa ut typ hundra småsten från zen-ljusstake inte alls ger någon känsla av zen 😉

Min mobil har ju också bestämt sig för att checka ut från tillvaron så i lördags införskaffades en ny. När jag öppnade lådan hemma finns det en laddsladd men inte den delen som man sätter på sladden för att kunna stoppa den i eluttaget. 

Eftersom vi inte är så jätteintresserade av teknik här hemma, det ska liksom bara funka men behövs inga krusiduller, så har vi inget som passar att stoppa sladden i 🤪

Men nu har maken snällt fixat en "plopp" till mig så jag kan ladda nya mobilen. Nu ska allt "bara" komma igång på nya mobilen som bank-id och alla andra appar. Funkar jättebra med en hjärna som får punka efter ett par minuter. Men vilket år som helst kan nog folk ringa mig igen 😂


Kommentarer:

1 Pisan:

Men vännen! Så jobbigt med denna förbaskade migrän. Så kan du ju inte ha det. Har du funderat mer på det där med piercingen? Jag skall göra det men får vänta på att ekonomin är lite bättre än just nu. Mitt frikort på medicin gick ut i somras så jag har fått lägga mina pengar på mediciner ett tag nu men nu har jag nästan frikort, härligt. Skickar varma kramar till dig över skogen ♥♥♥♥

Svar: Jo jag har läst på lite mer om piercingen och eftersom det var lång läketid typ upp till ett år så tänkte jag att jag avvaktar och ser vad läkaren säger nästa gång. Det är ju inte alla som blir hjälpta av piercingen heller.
Segt när man är mellan frikort 🤪
kramisar 😘
Nilla

2 åsa:

Va tror Du om lobotomi? 🤪😝😜
Jag pratade men läkare om att ambutera allt som gör ont… ingen bra idé påstod han 😞
Borde ju finnas nånting som gör att Du slipper migrän i alla fall varannan dag… kram

Svar: Ha ha lobotomi låter bra. Har sagt att jag kan tänka mig att amputera skallen 🤪😂 Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen