Den känslan

Ni vet känslan när man vaknar och känner att det gör ont i nacken. Inte sådär nackspärr-ont utan mer "här kommer migränen" och man har en tid hos veterinären. 

Det är ju svårt för att inte tala om snudd på omöjligt att planera för sådant som veterinär besök när man har en bra dag eftersom man måste boka i flera veckor i förväg 🤪 Så jag sätter upp fingret i luften, som för att känna från vilket håll det blåser och bokar en tid 🤪 Hade antagligen lika gärna kunnat köra snurra flaskan 😉

Det är Stellas årliga vaccination så går ju rätt fort men då jag vill att hundarna inte ska tycka det är så jobbigt så de skakar så jobbar jag en del med dem där som att vi leker söka godis medan vi väntar så att det ska bli kul att vänta istället för att de hinner bygga upp sin stress.

Men det går ju det här med. Jag är ju expert på att bita ihop och avverka måsten. Inget jag rekommenderar när man har ME men ibland är dagarna lite för få för att hinna med att vila mellan. Och imorgon har jag mitt miffo bokat in Dio till massör/canineopat för vi känner att han är spänd i ryggen. Jo men vi kör väl ända in i kaklet 😂

Fast jag var ju lite duktig och bokade hos en som bara ligger 15-20 minuter bort i bil så lite kan jag tänka 😉

Kommentarer:

1 åsa:

Hur gick det för Dio?
Har Du börjat må bättre?
Kram

Svar: Det gick nog bra för Dio. Canineopaten höll med om att något inte är helt bra med ryggen. Hon kände en typ gammal svullnad så vi ska nu köra massage, stretching och laser varje dag ett par veckor. Blir det inte bättre får vi boka ortoped 🤪
Jag vet inte hur jag mår 😂 Har liksom huset fullt av hundar så får se när de kommit hem igen 😊 Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen