God jul

Woho, jag lyckades logga in på bloggen så skyndar mig att passa på att önska er en riktigt God Jul.

Här har vi haft fullt upp med sjuka hundar så håller andan och hoppas de håller sig friska över julhelgen.

Det började med att Bella fick öroninflammation sedan fick Dio vad veterinären trodde var magkatarr och sedan visade det sig att han nog inte tål två sorter av de tre av veterinärfoder som veterinären skickade med så då  har det kräkts en massa och som grädde på moset fick Stella någon krasch på sin mage så hon har också kräkts. Stella hinner ju oftast hoppa ner från sängen men Dio kräks oftast rätt i sängen så vi har väldigt rena sängkläder 😂

Inatt vaknade jag så fort en hund rörde sig, blev klarvaken med hjärtklappning och kollade. Nej ingen hund kräktes 😬

Men nu när vi tror vi kommit på vad som orsakat Dios alla kräkningar hoppas vi på en lugn jul. 


Kommentarer:

1 åsa:

Just nu kan jag inte kommentera från mobilen hos nån som har blogg.se men jag tror det funkar från datorn.
Så gulligt julkort <3
Hur mår de små raringarna nu, är alla friska?
Har Du fått ny medicin, varit till läkaren?
kram

Svar: Jag vet inte vad blogg.se håller på med. Jag kan nästan aldrig logga in på bloggen. Hundarna är friska och jag försöker få tag i vårdcentralen 🤪 kram
Nilla

2 åsa:

Just nu kan jag inte kommentera från mobilen hos nån som har blogg.se men jag tror det funkar från datorn.
Så gulligt julkort <3
Hur mår de små raringarna nu, är alla friska?
Har Du fått ny medicin, varit till läkaren?
kram

Svar: Jag vet inte vad blogg.se håller på med men jag ger snart upp att blogga. Är hopplöst att försöka logga in och appen kraschar hela tiden :-PVovvarna är friska nu, peppar, peppar så nu ska jag försöka ta tag i min migrän och läkarbesök mm.
Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen