Tror jag ser lite ljus i tunneln

Igår, för första gången på flera månader kände jag att jag hade lite ork. Annars har ju känslan mer varit: hur i h**vete ska jag orka kliva ur sängen.

Så jag gjorde lite femminutersyoga efter frukosten. Så skönt. Kroppen har ju skrikit efter mjukgörande yogaövningar men orken har verkligen inte funnits.

Sedan så gick jag och hundarna lite längre än vi gjort på länge. Nu har det ju inte bara varit jag som varit seg och orkeslös. Bellas magsjuka, hennes tandextraktioner och sedan Stellas magras har ju inte gjort hundarna supertaggade på långa promenader heller 🤪

När vi kom hem vilade vi en stund och sedan satte jag lite frön i krukor i växthuset. Maken hade snällt burit in de tunga säckarna med jord i växthuset men blev ju ändå mycket stå dubbelvikt och tungt för armarna 🤪

Jag tänkte egentligen bära dit en stol för att sitta och ta en kopp te i växthuset men jag fick liksom soppatorsk 😂

Idag har jag träningsvärk i typ hela kroppen så idag blir det lite mindre av allt.

Kommentarer:

1 åsa:

Ta det lugnt Rom byggdes inte på en dag och Du får nog hushålla med krafterna ett tag till.
Kram

Svar: Ja men blev så lycklig när jag orkade röra mig 😂 kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen