Andra sprutan

Igårkväll fick maken och jag vår andra covidspruta. Väldigt skönt faktiskt. Eller inte skönt i kroppen just nu men förhoppningsvis ett bättre skydd snart.

Igår tyckte de att jag skulle sitta längst fram närmast läkaren och vänta efter sprutan eftersom jag är allergisk mot nötter. Det betydde att man fick se upp för padelbollar som kom farandes och sedan svettiga "gubbar" som kom farandes för att hämta de förrymda bollarna 🤪

Inatt var det kört att sova då armen jag fick sprutan i gjorde väldans ont. Trodde jag klarat mig med ont i armen som vid första sprutan men så när jag gick ut med hundarna idag kände jag mig helt plötsligt jättefebrig och sjuk men då var det ju bara att ta sig hem ändå. Går ju liksom inte att lägga sig längs vägen och ta en vilopaus 😂

Får hoppas att det släpper till imorgon, att det bara håller i ett dygn som det gjorde med armen första gången.

Kommentarer:

1 åsa :

Skönt Ni nu är färdiga och förhoppningsvis slipper bli sjuka i covid19 👍
Oskönt att Du mår dåligt… jag hoppas Du är piggare i morgon.
Kram

Svar: Ja förhoppningsvis slipper vi eländet. Är väl inte helt ovanligt att må skrutt någon dag efter andra sprutan. kram
Nilla

2 åsa:

Hur mår Du idag? Kram

Svar: Mycket bättre, tack. Lite feber och en vibrerande högerarm 😜 Kram
Nilla

3 åsa:

Har Du inget att göra där en vibrerande arm passar bra 🤪 inget att skaka 🤔🙄 eller kanske blanda?
🤗

Svar: Kanske kan extraknäcka i en bar 😂
Nilla

4 Pisan:

Hoppas din arm mår bättre nu. Kramis! ♥

Svar: Tack, den är så bra så. Hoppas allt är okej med dig. Kramis 🥰
Nilla

5 Susanne:

Vad skönt du har fått båda sprutorna och allt gått bra! Får jag fråga vilken sort du fick? Vill du inte svara här så får du gärna skicka ett pm. Kram

Svar: Jag fick Pfizer 😊 Kram ❤
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen