Gott slut och gott nytt år

Hoppas att ni hade en lugn och rofylld jul. Det hade vi. Saknade förstås sonen och hans sambo men det hör ju liksom till livet att barnen får ännu en familj att fira med. 

Jag känner mig mest överkörd och vet liksom inte riktigt vad för fel som är trasigt. Idag har jag träningsvärk i röven. Antagligen för att jag går och spänner mig i halkan ute. Men det måste ju betyda att det trots allt finns muskler någonstans under "fluffet" 😉

Nacken är också hemskt just nu och då får jag migrän men jag har ju i alla fall ett huvud att få migrän i 😂

Nyårsafton ska maken och jag fira hemma med hundarna. Får se om valpen låter oss vara vakna till tolvslaget. Han brukar tycka att vi ska sova senast 22.00 😂

Vill bara på att önska er gott slut och gott nytt ❤

Kommentarer:

1 åsa:

Ett gott slut och en god början <3
kram

Svar: ❤❤❤
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen