En sådan helg.

I lördags var jag iväg och gjorde ett skriftligt prov för att bli certifierad medial coachingterapeut. Eftersom min hjärna tar lite längre tid för att lära nytt nu för tiden så har jag pluggat korta stunder varje dag i flera veckors tid och det verkar ha lönat sig för jag klarade provet 😊

Efteråt var jag helt slut. Kanske mest för att anspänningen släppte men självklart för att jag ville göra bra ifrån mig på provet. Jag frös trots att jag hade så många tjocka tröjor på mig att michelingubben hade sett anorektisk ut bredvid mig 😂

På kvällen när vi skulle ut på en liten kissrunda med hundarna så satte jag på mig pannlampan åt fel håll och kunde inte begripa varför det kändes så knöligt. Maken frågade om jag brukade ha helljus bakåt 😜

Och igår var dottern med dvärgtax, Bella och jag iväg på balansbollskurs. Den höll på i tre timmar och båda hundarna var bra möra efteråt men det var jättekul att bara åka iväg med de stora hundarna för en gångs skull. 

Tyvärr var det så kallt i lokalen att vi inte riktigt tinade på resten av dagen trots varm dryck och varm mat.

När vi kom hem till oss var alla tre grabbar där och väntade på oss och så åt vi middag tillsammans. En helt perfekt dag alltså 😊

Jag är så tacksam för min underbara familj som alltid stöttar och peppar när man behöver. När jag blev sjuk läste de på och försökte underlätta utan att ge mig mindervärdeskänslor ❤

När jag sedan började gå kurser började växa och utveckla min mediala sida har de inte gjort annat än hejat på och låtit mig träna på dem. 

Jag känner mig oerhört rik på kärlek och omtanke och hoppas att de känner att jag ger dem detsamma tillbaka.

Kommentarer:

1 Åsa:

Grattis till välitfört prov 👏👍
Än en gång Grsttis till att Du har bästa familjen ❤️
Och att frysa är det värsta jag vet... och att kalla dvärgtax och Bella för de stora hundarna är ju så skoj 😂🤣 de är pyttesmå 🐾 men jo jag förstår ju att Du menar de äldre och förståndigare 🐕
Kram

Svar: Tack 😍 De kanske inte är jättestora precis men äldre är de i alla fall 😂 Kram
Nilla

2 Pisan:

Grattis! Och såklart känner de att du ger dem detsamma tillbaka ♥ Och det var väl klart att du vart helt slut efter provet, det är ju en enorm anspänning. Hoppas du har en fin måndag! Kramis! ♥

Svar: Tack 😍 Här har det varit en väldigt lugn dag 😊 Hoppas att du också har det bra. Kramis ❤
Nilla

3 Åsa:

Sedan så visste jag icke man kunde vara veteövekänslig förrän helt nyss trodde det var typ glutenintolerans
Å Du vet ju att Frost den förskräcklige är min lille hund 😜

Svar: Alltid lär man sig något nytt 😉 Det vet jag ju 😊
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen