Läkarbesök

idag var jag till vårdcentralen då jag mest hoppades att de skulle ha någon mirakelmedicin för mina värkande händer. Det är ju inte så himla kul när maken får dela ens mat för att man inte kan själv 😜

Läkaren kände lite och konstaterade att det inte kunde vara något reumatiskt eller inflammatoriskt fast helt uteslutet att det var någon låggradig inflammation var det inte.

Läkaren skrev ut naproxen och om det inte hjälper så får jag träffa arbetsterapeut för att träna upp styrkan i händerna. 

Så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka eller tänka än 😜

Kommentarer:

1 åsa/nalta norrland:

Tycker nog ändå som om läkaren trodde på Dig, även om hen nu icke visste vad som var fel ;-)
Jag hoppas tabletterna hjälper.
kram

Svar: Det gjorde hon nog allt :-) Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen