kalasväder

Igår hade vi kalas för dottern som fyller 20 år i morgon och vi hade verkligen tur med vädret så vi satt ute och hade det mysigt och njöt av chokladkolatårtan som dottern bakat. Om jag hade haft lite mer än snigelinternet så hade ni fått bild på kakan men foto får komma en annan dag :-)
 
Efter kalaset tog dottern sina sista grejer (nästan i alla fall) och flyttade på riktigt till lägenheten. Det känns tomt och konstigt även om inte var hemma så mycket förut heller men barnen blir ju stora och då är det ju meningen att de ska stå på egna ben. 
 
På kvällen efter kalaset var jag helt slut och fick ont i magen. Jag trodde att det kunde vara den feta tårtan men efter att ha haft sjukt ont i magen hela natten, så ont att benen domnade bort och sedan vaknar med 38 graders feber så tror jag att det är något annat som spökar.
 
Får hoppas att det blir en lugnare natt i natt för imorgon kommer sotaren vid 07.00. Och det blir första gången jag inte träffar dottern på hennes födelsedag, snyft.

Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Men Oooo förstår känslan att inte få träffa dottern dagen hon fyller år... otroligt trist. kram

Svar: Ja, fast jag antar att man vänjer sig. Kram
Nilla

2 åsa i åsele:

Det är ju bara att gilla läget, acceptera att barn växer upp... även om det går för fort :) kram

Svar: Ja, det är ju så det ska vara <3 Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen