Varför försöker jag ens

få hjälp av sjukvården? Idag var jag och träffade en läkare på min vårdcentral eftersom jag varit så himla dränerad på energi sedan flera månader. Jag trodde ju det skulle bli bättre när vi fick ställt in rätt dos levaxin men tydligen inte.

Läkaren lyssnade på hjärta och lungor och det lät bra. Han kollade blodtrycket som också var bra även om jag aldrig någonsin haft så högt som 127/77. Sedan tog man ett hb som också var väldigt bra så min kropp mår tydligen toppen 🤪 Läkaren avslutar med att säga att det varit ett jobbigt år för alla 🥴

Alltså varför försöker jag ens få hjälp av sjukvården för annat än mina allergier och sköldkörteln? Läkaren ansåg också att jag fick migrän för ofta. Ja? Vad ska jag göra åt det liksom?

Så nu får jag försöka hitta någon egen väg igen för att försöka få balans i kroppen. 

Kommentarer:

1 Pisan:

Du försökte för att du hoppades. Det sägs ju att hoppet är det sista som lämnar människan.... Ligger nog nåt i det. Hur som helst så är det för jävla dåligt av läkaren att bete sig så, jag blir skitförbannad när jag läser det.... Morr....
Kram på dig fina vännen! ♥

Svar: Sant, och det är ju bra att man har hopp kvar för annars ger man ju bara upp. Nu skiter jag i läkaren och funderar på vad mitt nästa steg ska bli. Finns ju många olika alternativmedicin-metoder och jag skulle ju kunna ta sånt där stort blodtest man kan betala för själv på någon privat klinik. Är det werlab de heter? Det löser sig på något vis 😉 Kram finaste du 🥰
Nilla

2 åsa:

Hoppet att fä hjälp... kram

Svar: Japp. Kram ❤
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen