Länge sedan

Det var länge sedan jag skrev här och det är inte för att jag inte orkat utan mer att jag haft fullt upp 😉

Och ibland kan jag faktiskt bli lite less på att "alla" vet allt om mig och mitt liv och jag inte vet ett skit om deras 🤪

Dessutom läser ju en del min blogg som fan läser bibeln och jag har ledsnat på alla idiotkommentarer. Även om jag väljer att inte publicera dem så har jag ju läst dem och känt att jag tappat hoppet om mänskligheten 🙈

I alla fall så rev maken och jag altanen på framsidan. Brädorna var så dåliga att man inte kunde ta på räcket eller gå barfota utan att få flisor. Såklart gjorde ju maken det mesta men jag var med och slet med kofoten eller tjuvbenet som jag råkade döpa den till.

Så kom barnen hit en helg och hjälpte oss bygga ny altan. Det är kul att jobba ihop allihop och allt går så mycket fortare. Nu hann vi ju inte helt färdigt men det fixade maken och jag själva.

Även om jag inte gör lika tunga lyft eller ens håller i skruvdragaren så var jag med hela dagarna utan att få bakslag. Självklart mör men det var nog alla 😂

Jag såg hur gubbarna satt på rumpan och tryckte brädorna mot varandra med fötterna och tänkte att det kan jag också göra men jag hade behövt kardborre i riven för rumpan bara åkte bakåt så inte nog med att jag är för klen jag har tydligen för hal bakdel också eller så kanske gubbarna väger lite mer än mig 😉

Så förutom att min pollenallergi är överjäklig just nu så verkar MEn hyfsat stabil. Men så är ju detta min bästa årstid minus pollen då 😁

Kommentarer:

1 åsa:

Du är bäst 😍 ingen protest 🤫 den som tucker något annat får hålla tyst 🤐
Kram

Svar: Ha ha, tack du är underbar 😘🥰
Nilla

2 Anonym:

Hej! Ditt inlägg som du gjorde för många år sen (2013). Fick till mig häromdagen! Så bra, det förklarade så otroligt bra hur jag mår just nu. En adrenalin krasch. Fick min ME diagnos I måndags, medelsvår, även fast den går lite upp och ner hela tiden.
Så Tack@😊👍

Svar: Så bra att du fick nytta av inlägget. Dock inte kul att du har fått ME. Var rädd om dig och din energi och ställ gärna frågor här om du vill. Kram ❤
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen