Segt

Det går trögt att blogga just nu 🤪 Men det händer inte så mycket här heller. Maken har inte semester än på flera veckor och jag fokuserar mest på att hundarna ska klara värmen och mina plantor 😁

Värmen gör gott för mina muskler men allergin har varit värre än på flera år så känns ändå som jag trampar i kvicksand.

I söndags var vi nere hos dottern och badade, eller inte jag 😂 Men jag gick i alla fall barfota på stenig sjöbotten som man ju gör. När vi kom hem på kvällen så hade jag ett snyggt blåmärke på och under foten. Alltså bara av att gå på stenar 🙈



Igår funderade jag på varför jag var så godissugen och varför magen var så svullen men så fick jag mensen och bara, ja just det så brukar det ju bli. Har ju bara haft mens i typ 37 år 😂

Kommentarer:

1 Pisan:

Jag tycker också att det är segt att blogga just nu, precis som du säger så händer det ju inte så mycket. Men jösses vilket blåmärke! Gör det ont också?
Ha det så gott vännen! Kramisar! ♥

Svar: Vi får väl ta lite blogg-semester 😉 Nej det gör inte så värst ont. Var rädd om dig. Kramis 🥰
Nilla

2 åsa:

Blåmärke efter gått barfota låter som överkurs ;-)
Godissugen blir jag vanligtvis mest när jag är trött... eller tröttare :D
kram

Svar: Jag tycker jag lyckades rätt bra 😂 Jo men jag blir också godissugen när jag är trött 😊 Kramis
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen