Äntligen

har jag varit hos frisören. Det var över ett år sedan och väldigt välbehövligt 😂

Jag har gått runt i hästsvans sista månaderna bara för att håret sett så bedrövligt ut och varje morgon har jag svurit över tovorna som uppstått under natten. Men nu har jag fått mina två doser vaccin och de har fått verka ett tag I kroppen så tänkte att det nog kunde fungera.

Var på en liten salong där det bara var frisören, en kollega till henne och jag så var ju ingen trängsel precis.

Det var så himla skönt att bli av med flera centimeter svintohår. Känner mig flera kilo lättare. Frisören sade att jag var alldeles för ung och slät i hyn för att visa mitt grå hår men jag har ju bara varit lat. Har ju inte heller känts särskilt meningsfullt att färga en riskvast liksom 😂 

Var lite kul att jag nog för första gången inte gick hem med plattat hår och hon tyckte att jag gott kunde låta mitt hår självtorka så självfallet kom fram och inte en enda kommentar om att jag hade jobbigt hår eller onödigt mycket hår 😊

Nu sitter jag hemma och försöker mota bort migränen. Tänk att den alltid ska komma och göra sig påmind så fort man lämnar sitt inrutade liv 🤪

Kommentarer:

1 åsa:

Skönt att bli kvitt lite överflöd ;-)
kram

Svar: Japp, väldigt :-) kram
Nilla

2 åsa:

Antingen spammar jag Dig eller så försvinner varje kommentar ut i cyberrymden ;-)
Skönt att bli kvitt av överflödet :)
kram

Svar: Ha ha, lite som när jag försöker kommentera hos dig. Ibland går det och ibland försvinner kommentaren ut i cyberrymden ;-) kram
Nilla

3 åsa:

Två av fyra kommentar kom fram 😁
Kram

Svar: 😂😂 kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen