Semester

Ny har maken äntligen semester. Känns dock som hösten redan kommit då det var 10 grader ute igårkväll 🥶

Min kropp har varit ovanligt bråkig det sista med mycket värk och migrän varenda dag så känner mig lite lätt överkörd men men det är bara att bita ihop och försöka göra det bästa av situationen. 

Jag har ju slarvat en del med min yoga och meditationer sedan värmeböljan så får se till att börja med det varje morgon igen. Man får ju i alla fall försöka göra det man kan.

När jag gjorde min yoga idag kände jag att jag var väldigt stel i höfterna och där sätter sig ju stress direkt. Stress behöver ju inte bara vara att skynda mellan olika uppgifter utan saker som värk och utmattning blir ju också en stress för kroppen, så yogan är verkligen viktig så jag inte blir allt för spänd och stel.

Jag saknar verkligen min varma yinyoga jag gick på en gång i veckan innan pandemin. Hoppas folk kan sköta sig så man snart kan få börja med lite vanliga aktiviteter igen 🤪

Kommentera här:

Besökstoppen