Bra att vara utan.

Idag vaknade jag med influensa i hela kroppen, som om man brukar ha det i halva 😜, blĂ„sor i hela munnen, dundertĂ€ppt i nĂ€san och hĂ€nderna Ă€r Ă€n mer brĂ„kiga och vĂ€rkiga Ă€n vanligt.

SÄ konstigt tÀnkte jag först, jag har ju ÀndÄ tagit det lugnt den hÀr veckan men sÄ kom jag pÄ att min medicin LDN Àr slut sedan nÄgon vecka och jag vÀntar pÄ att nya ska bli fÀrdiga pÄ apoteket.

Ja men dĂ„ vet jag ju att medicinen fortfarande gör nytta och att jag mĂ„r rĂ€tt skrutt utan den. Det Ă€r nog bra att göra uppehĂ„ll i medicineringen ibland, om det inte Ă€r livsviktig medicin, sĂ„ att man inte tar nĂ„got som inte lĂ€ngre gör nĂ„gon nytta.

Nu har jag, visserligen ofrivilligt, varit utan tvĂ„ mediciner och vet att jag behöver dem 😄 Jag fĂ„r hoppas att apoteket har fĂ„tt tillverkat mina kapslar fĂ€rdigt till nĂ€sta vecka sĂ„ jag blir lite mĂ€nniska igen.

I morse skulle jag skaka sojamjölken som jag brukar varje morgon men idag hade jag skruvat av korken först och blev jĂ€tteförvĂ„nad nĂ€r det regnade inomhus 😂

Jag önskar er en lugn och fin midsommar och kommer sjÀlv att vara med familjen. Puss



Kommentarer:

1 Ă„sa i Ă„sele:

Jo dÄ det kan vara bra att upptÀcka att man kanske inte Àr sÄ inbillningsfrisk som man sjÀlv tror ;-)

Inte kul med influensa och blÄser i munnen ogillas.

Krya pÄ kram

Svar: Ha ha, det kan nog det. Kram
Nilla

2 Hanna :

Du har helt rÀtt i det, att det Àr ganska bra att ta uppehÄll med mediciner hÀr och var och pÄ sÄ vis ta reda pÄ om de gör nÄgon skillnad!
ÄndĂ„ bra att det "bara" Ă€r LDN som fattas och inte en sĂ„n försĂ€mring. DĂ„ blir du ju bĂ€ttre igen med medicinerna.
Jag fick LDN utskrivet att Gottfries men fick ingen effekt. Förutom hemska mardrömmar!
Kram

Svar: Jag hoppas verkligen det bara Àr medicinen som fattas. TyvÀrr Àr det vÀl bara runt hÀlften som fÄr hjÀlp av LDN om jag kommer ihÄg rÀtt. kram.
Nilla

Kommentera hÀr:

Besökstoppen