Den tiden på året.

Så var det tydligen dags för den årliga urinvägsinfektionen. Den brukar dyka upp några veckor innan jul varenda år. Jag tror att om jag av någon outgrundlig anledning skulle hamna på en öde ö så skulle jag i alla fall veta att det snart närmar sig jul 😂

Det lustiga var att maken, innan jag ens själv visste vad som var i antågande, köpte med sig tranbärsjuice hem till mig. Det måste vara hans starka intuition 😊

Det har när jag tänker efter smugit sig på under ett par veckor och jag har själv blivit irriterad på hur ofta jag sprungit på toa men det var inte förrän härom kvällen när jag gjort min kvällskiss, gått och lagt mig och kände att jösses så nödig jag är och sprang upp på toa fast jag visste att det omöjligt kunde vara nöd och så kom det bara några droppar och så sved och brände det. Då insåg till och med jag vad som var på g 😂 Så nu kör jag en kur från homeopaten och hoppas att det räcker.

Kommentarer:

1 Mannen:

Min intuition skall man inte leka med. Jag använder den ibland.
Var rädd om dig hjärtat. ❤️
Bamsekram

Svar: Din intuition är grym. Älskar dig 😚
Nilla

2 åsa/nalta norrland:

Tummen upp för manlig intuition, i alla fall när de som Din man nu gjorde har alla rätt :)

Kan Du ha suttit nånstans där Du inte borde ha suttit å blivit kall om rumpan?
Jag har (törs jag säga det) aldrig haft uvi så jag har noll erfarenhet å det är jag glad över ;-)

Men jag har hört att det är bra att dricka mycket... krya på kram

Svar: Ha ha, det är ju sant.

Jag vet faktiskt inte, brukar ha vett på att inte sitta ute och bli kall eftersom jag vet vad som kommer som ett brev på posten 😜 Kram
Nilla

3 Hanna :

Min mamma har alltid sagt att vi tjejer får se upp så vi inte sitter och blir kalla om rumpan för då kan vi få uvi. Är det vad som hänt, tro? Eller får du det ändå?
Hoppas medicinen hjälper. Har haft uvi några gånger och det är inte så roligt att kissa när det svider! :(
Kram

Svar: Hej Hanna, jag försöker undvika att sitta ute när det är kallt eftersom jag så lätt får uvi men jag kan säkert blivit kall ändå 😜 Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen