vardag igen

idag började maken jobba igen efter fem veckors semester och det känns dötråkigt. Helst vill jag ju ha honom hos mig hela tiden ❤

Nu ska hundarna och jag försöka hitta tillbaka till våra rutiner igen. Allt rubbas ju när man har semester och det är 35 grader varmt 😉

Allt förutom Stellas rehabträning. I fredags var vi på vattentramp igen fast med en annan fysioterapeut eftersom vår ordinarie har semester.

Den "nya" tyckte att Stella såg välmusklad ut bak med tanke på att hon bara är nio månader men hon körde nog ett lite tuffare pass än vår vanliga tjej brukar göra då Stella var oerhört stel i ryggen på lördagen och rört dig lite mer som hon gjorde innan all träning.

Jag är ju med under träningen och står framför Stella, hållandes i ett koppel och berömmer när hon går fint och lockar och korrigerar om hon försöker fuska med att ställa framtassarna på kanten istället för på gåbandet.

Jag hade väl någon känsla av att vi höll på lite längre än vanligt men jag har ju fullt upp med att hålla koll på Stella samtidigt som jag som är tre äpplen hög ska nå över kanten på bassängen som är till halsen på mig och så har jag en miniatyrhund längst ner i baljan 😂



Kommentera här:

Besökstoppen