jag behöver barnvakt

Vissa dagar skulle jag behöva barnvakt till mig själv. Idag är en sådan dag 😂

Jag var ute i köket och fixade lite lunch och blev irriterad på bananflugorna som envisades med att kretsa runt näsan så jag bestämde mig för att det behövdes kokande vatten i diskhoavloppet så kokar vatten i vattenkokaren.

Samtidigt slänger jag in isteet i mikron och börjar äta iskall pasta. Mums 😜 Iste heter väl iste av en anledning tror jag 😉

När vattnet kokat färdigt så fick jag för mig att jag skulle känna om vattnet var varmt. Det var det 😄

Nu sätter jag mig i soffan och rör mig inte en millimeter till.


Kommentarer:

1 Lisbeth:

Man ska ju inte skratta, men käre nån vilken hög igenkänningsfaktor! 😂😂😂
Men jag tycker väldigt synd om dig! 😉😍😘

Svar: Skratta du, det går ju över 😉😄
Nilla

2 Hanna:

Attans! Stackare. Våra jäkla ME-hjärnor! Ska man skratta eller gråta?!
Kram

Svar: Det går bra att skratta, livet blir roligare då 😉 Kram
Nilla

3 Åsa:

Inte lätt alla gånger 😜 kram

Svar: 😂 Kram
Nilla

4 annicaslivvidhavet.blogg.se:

Alltså, sådana där dagar borde man inte ens gå ur sängen 😂😂😂😍

Svar: Ha ha, verkligen inte.
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen