massage

Jag kom iväg på min massage, i tid dessutom 😊 När jag kör in på uppfarten till massörens hus så ser jag en älg några meter från huset. Vilken tur att jag var lite tidig, nu kan jag ju sitta och vänta i bilen till älgen behagar gå någon annan stans. Efter ett tag flyttar den sig några meter längre bort så då vågar jag mig ut. Känner mig oerhört modig 😂

Efter massagen får jag lite feedback från massören som också är medial och hon ser att jag är medial vilket kanske inte är så konstigt, hon ser att min aura ändrat färg sedan jag var hos henne senast men framför allt beskriver hon hur jag pushar mig till jag kraschar och håller på så i en ond spriral och jag måste bli bättre på att ge mig tid för återhämtning och fylla på mina batterier. Även om jag vet om det så känns det lite extra när någon annan ser vad man gör fel.

Annars har jag ju blivit mycket starkare sedan sist så då är det ju viktigt att jag inte kör över mig själv regelbundet 😜

Massagen jag får kallas raindrop och är väldigt mjuk massage på rygg och nacke med olika eteriska oljor och någon lättare variant av zonterapi under fötterna. Dessutom så ger hon healing samtidigt. 

Detta har i alla fall hittills varit den enda massage jag klarat utan att krascha 😊

Kommentarer:

1 PisanLitenUggla:

Åh vad härligt med massage! Det var länge sen jag fick det. Sist jag fick massage kraschade jag totalt, var urdålig i 2 veckor. Så skall jag testa det igen får det blir fibromassage eller nåt liknande.
Hua! Älgar ÄR läskiga! Hoppas du har en fin onsdag! Kramisar! ♥

Svar: Vanlig massage är väldigt tuff för fibrokroppar. Kan verkligen rekommendera raindrop-massage. Älgar är definitivt läskiga, börjar känna mig som en älgmagnet 😂 Kramar
Nilla

2 Hanna:

Älgar är mäktiga djur. Vackra. Jag tycker mycket om älgar. Dock inte när de är för nära inpå inne i bostadsområden mm.

Jag har aldrig fått massage utan att krascha efteråt så jag vågar inte det längre. Får dessutom mer nervsmärtor av det. Men hade behövt det för att öka cirkulationen mm. Synd att det inte funkar för mig. Det heller...! Hehe.
Kram

Svar: Älgar är väldigt mäktiga och granna men jag har stor respekt för dem, allrahelst när de har kalvar 😜
Så tråkigt att det inte finns någon skön massage du kan njuta av. Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen