Jag har världens finaste barn

I lördags när hundarna kräkts ner säng och täcke och maken var och jobbade så dök sonen, som bor sju mil bort, upp och tyckte att mamma behövde sällskap. Vi åkte och köpte pizza som visserligen var ogod men hade en mysig eftermiddag och kväll. Det är kärlek att visa att man finns när någon behöver en extra kram 😍

Så idag utan att veta att jag haft migrän i en vecka skriver dottern att hon vill ta med mig på mjuk yoga i 40- gradig värme. Det tror hon kan passa mig 😊 Det tror jag också och jag känner mig oerhört tacksam att ha så fina barn som är både omtänksamma och kärleksfulla och på något vis känner de när mamma behöver lite extra omtanke 😍



Kommentarer:

1 Hanna:

Du verkar ha helt underbara barn. Men det är inte det minsta konstigt när de har dig som mamma! ❤️❤️

Svar: Tack vad du är gullig 😍
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen