skav lite här och var.

Just nu känns det som att kroppen försöker säga mig något. Det känns som att jag har skav lite här och var.

I förrgår så lyckades jag få en flisa i foten och jag trodde att jag fick ut hela men med tanke på att jag kan klämma ut var där så sitter det nog en liten bit kvar men det syns ingen.

På andra foten hugger det till i hälsenan med jämna mellanrum så det känns som att den ska gå av. Så just nu går jag mest likt en hundraåring som gjort i byxan.

Så har jag förutom det jag tror är urinvägsinfektion blåsor i munnen och hortons huvudvärk. 

Och imorgon ska jag på spa med dottern. Då vill man ju känna sig pigg och fräsch. Men det är många timmar kvar, än hinner jag bli piggare. Ska bara jobba lite idag först 😊


Kommentarer:

1 PisanLitenUggla:

Usch för urinvägsinfektion! Hur har det gått? Är du bättre? Hoppas ni får en härlig spa-dag! Kram! ♥

Svar: Tack ❤ Det känns redan mycket bättre. Kram
Nilla

2 åsa i åsele:

Ont i hälsenan... har Du med åkt på hälseneinflammation?
Det är kanske en biverkan av Me/CFS ;-)

Ha en fin SPA upplevelse med dottern <3

kram

Svar: Tack ❤ Tror inte det är hälseneinflammation men annars är vi väl mer mottagliga för inflammationer. Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen