Inte så lätt

Imorgon ska maken och jag iväg med hundarna på en aktivitetsträff med bichonklubben så maken kollade upp vägen dit på datorn.

Jag säger: annars kan vi ju ta med komposten. 

Måste erkänna att maken såg en aning frågande ut när han undrar vad jag pratar om.

Jag visar med händerna samtidigt som jag säger: den där lilla mojängen som talar om hur man kör.

Maken: GPSen? 

Alltså det var väl inte så svårt att förstå? GPS vs kompost. Rätt snarlikt om du frågar mig 😂

Det räcker inte med att han får vara mina muskler, han får vara min hjärna också ❤


Kommentarer:

1 Hanna:

Ännu en sömnlös natt... kikar in här då!
Det är verkligen en upplevelse, både för en själv och för familjen, att leva med en ME-hjärna. Det blir många skratt och tyvärr oxå många tårar.
Ha det så bra på hundträffen! Det låter superkul att träffas så :D
Kram

Svar: Det ska bli kul, har aldrig varit iväg på en bichonträff innan 😊
Så jobbigt att du aldrig får sova. Kram
Nilla

2 Anja Olergård:

GomPoSt. Hur tydligt som helt.

Svar: 😁
Nilla

3 Ingela:

:)
Jag fattade direkt. Nära nog borde räcka.

Svar: :-D
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen