En del är så roliga :-)

Jag fick en kommentar där personen frågade hur jag tänkte som uteslöt saker ur min kost som jag tål. Vill jag verkligen bara vara en plåga för min omgivning 😁

Kanske inte riktigt med de här orden då 😄

Jo men nu är det ju så att man kan faktiskt ogilla livsmedel man tål även om man har en hög allergier men visst hade det varit mer praktiskt om jag ogillade de saker jag ända inte tål. Då hade jag ju inte behövt sukta efter saftiga apelsiner och clementiner eller få ett sug efter Kalles kaviar 😁

Så fick jag en annan kommentar där jag ombads att sluta uppmana folk att knarka b12. Det var ganska kul faktiskt. Jag vet inte riktigt hur man bär sig åt för att bli hög på b12, inte låg heller för den delen 😂

B12 är ju ett vitamin och jag tror man kan knarka det lika mycket som c-vitamin eller någon annan vitamin 😜


Kommentarer:

1 Anja Olergård:

Alltså, vad är det för puckon som hänger på din blogg? Tycker synd om dig. Får aldrig såna kommentarer hos mig och det är jag så glad för. Men att ha troll är väl ett tecken på framgång antar jag, så grattis :-)

Svar: Ha ha, då tar jag gärna lite mindre framgång. Skönt att du slipper sådana kommentarer. ❤
Nilla

2 Hanna:

Vilka jubelidioter! Helt otroligt korkade kommentarer. Det är bara att skratta åt dem och gå vidare. Det är synd om dem som kommenterar så dumt. De kan inte må bra när de har ett så starkt behov av att klandra ner på andra.
Kram

Svar: Jag fattar inte ens att de orkar 😜 Kram
Nilla

3 åsa i åsele:

Nättroll borde utrotas... dem verkar ha ett trist liv.

Jag undviker oxå mat, för att må bättre å liksom för Dig så betyder uteslutning av mat inte att jag vill vara besvärlig, vi vill ju bara icke må dåligt.

kram

Svar: Precis, det hade ju varit mycket lättare att bara äta allt men nu tycker våra kroppar något annat 😉 Kram
Nilla

4 Pisan/Liten 0Uggla:

Man undviker ju viss mat för att man vill må så bra som möjligt. Och hur sjutton blir man hög på B12? Blev man det skulle jag vara hög som ett hus, får ju 2 ampuller Mekobalamin varje vecka.... :-o
Kram! ♥

Svar: Ja men precis. Vi kanske tar vårt b12 på fel sätt 😂 Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen