Skruv lös

Jag är så tacksam att någon som är tämligen väl insatt i medicin tagit sig tid att skicka ett meddelande till mig. Tyvärr valde personen att vara anonym så jag kan inte ge den den cred den borde få. Hen borde kanske nästa till och med få nobelpris.

Hen vet nämligen att jag är sjuk på grund av att jag har en skruv lös. Men så skönt, då ska jag bara försöka hitta vilken skruv som är lös så att jag kan skruva åt den igen så jag slipper leva på hens surt förvärvade skattepengar.

Nu vet jag inte om det finns något enkelt test att göra för er andra med ME eller andra långvariga sjukdomar, kanske kan man testa att headbanga lite och be någon lyssna efter den lösa skruven?

Nu när hen kommit på lösningen på alla kroniska sjukdomar kanske det är bäst att bunkra skruvmejslar i lite olika storlekar för risken är väl att de tar slut om alla nu ska börja skruva fast sina lösa skruvar 😜

Kommentarer:

1 Lillemor:

Aha!!! Det är en skiftnyckel el liknande jag saknar alltså! Fiffigt👍🏼

Svar: Visst är det 😉
Nilla

2 åsa i åsele:

Oooups här har jag under alla år som me-sjuk gått omkring å trott det var en "propp" typ säkring som gått å så var det en lös skruv bara ;-)

Skönt hen löst gåtan, nobelpriset i medicin går oavkortat å direkt till hen anonymius :D

kram

Svar: Visst är det skönt att ha ett svar nu :-) Kram
Nilla

3 Ingela:

Vilken tur vi har, att det finns nån som kan tala om vad som är fel på oss!
Vi har ju inte haft tid eller intresse att fundera på det själva.

Jag undrar om inte den empatilöse och insiktslöse själv behöver få uppleva svaghet och (kronisk) sjukdom, för att sedan ha ett vidgat perspektiv?

Det borde vara onödigt, men en del behöver kanske 'gå i andra skor' ett tag.

Svar: Det är väl tur att det finns de som har lösningen på allt 😉

Kanske skulle det inte skada att få gå i andra skor ett tag men man vet ju aldrig vad framtiden har att ge. kram
Nilla

4 ME alltidvila:

Kram till dig <3

Svar: Kram ❤
Nilla

5 Hanna:

Alla dessa puckon. Vad ska man säga?! Är det någon som har en skruv lös är det de! Inte du. Kram

Svar: Tack ❤ Kram
Nilla

6 PisanLitenUggla:

Vad skönt att veta att det är så enkelt. Då skall jag headbanga lite och ta fram mina skruvmejslar. Kommer man åt skruvarna via ena örat?
Kram! ♥

Svar: Jag har inte hittat min lösa skruv än så jag vet inte men skriver när jag vet 😉 Kram ❤
Nilla

7 Bea:

Det är alltså en snickare och inte en läkare du behöver! Vem kunde ha anat det 😂😂

Svar: Ha ha, inte jag i alla fall.
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen