Ljud från alla håll.

Jag försöker sitta i skuggan på framsidan och läsa lite i skuggan. På baksidan är det på tok för varmt för hundarna mitt på dagen så det går inte ens att vara under paviljongen.

Den ena grannen skrapar sin båt och det låter som ett evigt långt gnissel, en annan granne hamrar i lekstugan *dunk dunk, dunk dunk och den tredje grannens hundar är nog ensamma hemma för de ylar och skäller ikapp 😜

Jag får nog lägga ner att försöka läsa, hjärnan går redan på högvarv av alla ljud. Jag får väl helt enkelt bara träna på att sitta och se snygg ut 😂

Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Tystnad tagning ;-)

Just nu känns det som om en ljudisolerad isoleringscell inte vore helt dumt...


kram

Svar: Det låter inte helt fel :-) Kram
Nilla

2 Hanna:

Fy för alla dessa ljud. Jag brister ut i gråt minst en gång om dagen för att det låter så mycket (vardagliga grejer som disk, grannar, klampande fotsteg mm). Det är otroligt plågsamt. Denna svåra ljudkänslighet är ett av de mest plågsamma symtom för min del.

Att sitta och se snygg ut lyckas du så bra med utan att behöva anstränga dig. Kram

Svar: Ha ha, tack 😊 Förstår att det är jobbigt för dig med din extrema ljudkänslighet. kram
Nilla

3 annicaslivvidhavet.blogg.se:

Din stackare 😢
Det där känner jag igen, precis samma här fast hunden är på utsidan.
Du är säkert ännu snyggare nu tror jag 😜

Svar: Ha ha, ursnygg 😜 Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen