Utflykt

I lördags åkte hela familjen med hundar på utflykt med övernattning på hotell. Det var lite spännande med en liten valp på hotell men lilla Stella (och de andra hundarna) var så duktig.

På kvällen efter att vi varit och tittat när dottern provade brudklänning (hon strålade som en vacker stjärna när hon hittade sin klänning) så gick vi och köpte pizza.

Hotellet hade typ fyra maträtter att välja på. Killarnas pizzor var helt okej men dotterns och min glutenfria pizzor var näst intill oätliga. Det dröp fett om dem men ändå var botten så hård att den inte gick att tugga utan att få ont i käkarna 😜

Så vi såg fram emot hotellfrukosten igår men där fanns det ett glutenfritt bröd med vetestärkelse som vi inte tål, en laktosfri a-fil, hushållsost som smakade gummi och melon som smakade absolut ingenting.

Grabbarna som kan äta det mesta var också besvikna på frukosten men trots lite klent med god mat hade vi väldigt mysigt tillsammans.

Jag tror att ventilationen på hotellrummet har blåst kalluft på min nacke så den är inte helt nöjd med livet men lite hästliniment ska nog rätta till den med 😉

Idag får det bli en lugn vilodag för mig och hundarna 😊


Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Men Du sådan besvikelse hotellet var, fast nu slipper jag vara avundsjuk på hotellfrukosten i alla fall ;-)

Jag skulle nog aldrig vågat ta med en valp på hotell - om nu inte valpen var 100% rumsren vill säga.

Förstår det var ett känslosamt ögonblick då dottern prövade å fann sin brudklänning <3

kram

Svar: Hotellet var lite av en besvikelse. När man inte bor borta så ofta vill man verkligen att det ska vara bra 😉
Vad är det värsta som kan hända med valp på rummet? Inga mattor så eventuella olyckor är lätta att torka upp och lilla Stella kommer inte upp i några möbler själv ännu 😂 Trots att hon bara är 3,5 månad så händer det få olyckor inne nu. Hon springer och kissar på tidning/valppad om inte matte fattar att det är dags att gå ut.
Jag hade fyllt väskan med pappersnäsdukar inför klänningsutprovningen men jag tror inte att jag fattat att det är på riktigt ännu 😉 Kram
Nilla

2 Hanna:

Såg detta på fb men orkade inte kommentera där. Såå roligt för M o V. STORT grattis till dem och er! Jag drömmer om att prova brudklänningar och hitta DEN rätta. Vilken känsla det måste vara.
Tråkigt med maten. Hotellfrukost är bland det bästa jag vet- om den är bra!
Kram

Svar: Tack ❤ En dag är det din tur. Jag vet att du har det enormt tufft med dina sjukdomar men jag är övertygad om att du kommer att hitta den rätta och få stå där i den vackraste klänningen en dag 😍 Kram
Nilla

3 annicaslivvidhavet.blogg.se:

Mysigt 😍

Svar: 😍
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen