En sådan där dag.

Jag tror att senaste tiden med valp och lite aktiviteter börjar visa sig. Jag är så mör att jag knappt orkar göra mer än att fokusera på hundarna. Att klä på sig kläder och fixa något att äta känns ungefär lika lätt som att bestiga Mount Everest 😜

Och idag har Stella haft en sådan där dag då hon tuggar sönder leksaker, sliter luddet av tennisbollar, kissar lite var stans och kräks. Nu kan hon ju inte hjälpa något av det men det blir lite körigt när man behöver vila.

Så när jag tog ut min jacka ur tvättmaskin och den inte ens var i närheten av ren trodde jag att jag skulle bryta ihop. Ett väldigt tydligt tecken på att jag behöver pausa.

Nu är det inte ett dugg synd om mig för jag har själv valt att skaffa valp och hänga med på grejer.

Men hur risigt man än mår så behöver faktiskt själen få påfyllnad. Sedan kanske man inte behöver ta allt på en gång som jag gjort 😜

Nu har jag en distanshealing att skicka sedan ska jag krascha lite i soffan igen och hoppas att vår lilla vilde till valp kan tänka sig att sova några minuter också 😂

Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Livet är underbart ;-)

Var rädd om Dig å tillåt Dig vila,
det finns bara en av Dig å det är Du <3

kram

Svar: Tack 😍 kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen