Lite seg

Jag känner att det blir lite dåligt med uppdateringar här men jag har lite svårt att få ihop mitt liv just nu. Det blir bättre så fort jag har kommit in i vettiga rutiner efter semestern men det känns som att det enda jag gör nu är att rehaba hund, hjälpa kunder och hålla näsan över vattenytan 😜

Jag fick köpt en smart planeringskalender som sitter med magnet på kylskåpet och som jag skriver med whiteboardpenna på. Där kan jag skriva upp alla olika moment jag tränar med hundarna.

Det är inte många minuter vi tränar åt gången men det är viktigt att framförallt Stellas träning har struktur så att vi inte sliter ut henne istället för att bygga upp henne.

Sedan behöver de ju hjärngympa, miljöträning och lära sig vett och etikett också 😄

Och så försvann sommaren och det blev höst direkt med regn och blåst och det är väl inte min kropp helt nöjd med. Det är då en inser hur mycket vädret påverkar knak och knarr i kroppen men jag har i alla fall en kropp som kan både skava, knaka och knarra 😉




Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Vett & etikett liksom miljöträning borde jag bli bättre på... ja nu tänkte jag i första hand på the dogs ;-)

Smart med en planeringstavla, lättar med överblick då Du har den uppsatt.

kram

Svar: Jag tycker ju det är kul med både miljöträning och vett & etikett så då blir det ju inte jobbigt 😊

Ja, jag kände att det blev lite svårt att hålla koll på vad vi gjort och vilken dag men nu ska vi nog få ihop det. Kram
Nilla

2 Hanna:

Det är tur jag har ett lager med färdigskrivna inlägg att ta av. Jag har varit så dålig, extra dålig, de senaste dagarna och inte orkat hålla i min telefon ens.
Men nu ikväll har jag kunnat vara uppe några minuter iaf.
Hösten är verkligen här nu!
Kram

Svar: Nej men stackars dig som varit så dålig ❤ Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen