Varit duktig.

Idag kom jag ihåg att ringa Gottfriesmottagningen för att förnya recept. Det har stått på glastavlan i köket men jag har likt förbenat glömt i flera veckor. Nu har jag fått en telefontid imorgon så jag kanske till och med får nya mediciner innan de gamla är slut ;-)


Efter telefonsamtalet så såg jag att jag fått mejl från PayPal om att jag behövde uppdatera kort uppgifter eftersom mitt kort höll på att gå ut så då fixade jag det med en gång så jag inte skulle hinna glömma.

Och då kom jag på att Årstiderna där bi får vår grönsakslåda ifrån också har mina kort uppgifter så då fick jag ju gå in och ändra där med. Puh, vad jag känner mig duktig.

Men medan jag håller på och uppdatera mina uppgifter så går internet ner och då kom jag på att det är dags att ringa Boxer igen. Det är nu över en månad sedan och runt åtta samtal sedan vi gjorde vår första felanmälan.

Och som alla gånger tidigare vill de att man kopplar i och ur kablar, klickar både här och där och vänder upp och ner på all utrustning men inte tusan hjälper det.

Killen jag pratade med sade att Telia som äger fibernätet inte hittat något fel och sedan har Boxer liksom glömt av oss 😈

När jag gick lunchpromenaden med Bella kom jag på att jag skulle testa att använda nätverkskabeln vi fick när vi hade Telia istället för de olika vi testat från Boxer och vips så hade vi 82 mbit/s istället för 12 mbit/s. Jag kanske borde söka jobb på Boxers supportavdelning 😂

Jag har en klient klockan två men sedan ska jag nog limma fast rumpan i soffan 😉


Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Bra jobbat *tummen upp* men kom ihåg att vila, var rädd om Dig, kram

Svar: Tack, det var ju inte fysiskt jobbigt som tur är men hjärnan är verkligen svår att vila ;-) kram
Nilla

2 Hanna:

Låter som att du har fullt upp! Blir helt kraschad bara av att läsa om allt du fick gjort idag. Inte illa! Var rädd om dig själv bara så du inte gör för mycket! Kram

Svar: Om du ska krasha av att läsa min blogg får du genast sluta läsa, jag vill absolut inte få dig att krascha. Och jag ska vara rädd om mig. Kram
Nilla

3 åsa i åsele:

Den där hjärnan liksom ;-)

Senaste nätterna vaknar jag vid 3tiden å börjar tänka... tänker mer under natten än resten av dygnet.

Jag hoppas Din onsdag blir bra, kram

Svar: Så där gjorde min gärna förut också men jag lade papper och penna vid sängbordet så jag kunde skriva ner allt viktigt hjärnan kom på mitt i natten så jag kunde somna om lugnt igen. Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen