Spegel, spegel....

När man stiger upp på morgonen och får syn på ett spöklikt ansikte med enorma svarta ringar runt ögonen kan man vara rätt säker på att man varit en aning för aktiv i helgen.


Min första tanke var att vi behöver skaffa en sotad spegel och dämpad belysning i badrummet men med tanke på att tanten här har lite svårt att noppra ögonbryn som det är nu så kanske det inte är den bästa idén jag fått.

Så vad gjorde jag i helgen? I lördags körde jag ungefär en timme på motorväg för att titta när Killer ställdes ut.

Väl där satt jag mest i min campingstol med en frusen Bella i knät. Men det blir ju ganska mycket ljud på en utställning med en sådär hundra taxar.

På hemvägen körde dottern min bil och svärsonen deras och så fick jag en liten tepaus hos dem innan jag körde sista biten hem.

Egentligen hade jag tänkt att duscha på kvällen men insåg att om jag redan hade frossa så var det bättre att spara duschen till söndag morgon.

På söndagen var det kalas för barnens bonuskusiner och än en gång satt jag mest på rumpan men det blir ju ett rätt högt sorl när man samlas en hög människor och hjärnan tar slut hur trevligt man än tycker att det är.

Idag hade jag tänkt att jag skulle sy upp ett par gardiner men det får nog vänta för jag måste spara energi så att Bella och jag kan följa med på öppet hus på hundskolan som dottern och svärsonen gått med Killer.



Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Sådant hundliv :) Var rädd om Dig, kram

Svar: Tack detsamma :-) kram
Nilla

2 ME alltidvila:

Kram <3

Svar: Kram ❤
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen