Börjar förbereda.

Idag tänkte jag att jag skulle vara lite förutseende och planera vad jag ska ha på mig imorgon. Dels för att det ska vara blått och dels för att jag ska på healingkurs på kvällen och då vill man ju helst inte gå i en blå pyjamas 😜


Men helt plötsligt så verkar det som om jag knappt äger ett blått plagg. Nog för att blått kanske inte är favoritfärgen men några plagg förutom jeans och jeansleggings borde jag väl ha?

Jag har visserligen en söt blå sommarklänning men det är liksom inte riktigt sommar än med +3 grader och jag fryser ju rätt lätt så det känns som en rätt dålig idé.

Jag gräver i lådor och rotar i garderoben men det känns som alla blå kläder skämta aprillo med mig. 

Det får nog bli blå jeansleggings och en rosa och blå tunika till det. Och så ska jag komma ihåg att swisha 12 kronor till RMEs forskningskonto. Det är mycket nu 😉

Bild kommer förhoppningsvis imorgon, om jag kommer ihåg 😜

Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Blått, förutom jeans, finns icke i min garderob.
Tänkte "låna" nån tröja av J
men de tröjor han har som är blå,
som jag kan ha är "jobbtröjor" med text å jag vet inte om jag känner för att gå klädd med NVS logga...
jag kanske nöjer mig med jeans å blå bh :)

kram

Svar: Tycker det låter jättebra med blå jeans och BH :-) kram
Nilla

2 Hanna:

Jag har tur som har blå som min absoluta favoritfärg! I min garderob finns mest blått och svart så jag ska nog kunna hitta något att ta på mig. Samt låna ut till L och mamma. Trisse och pappa blir svårare, de får nog hitta något eget blått att ta på sig tror jag 😂
Hjälp min tröga hjärna, varför just 12 kronor? Att det är 12:de maj vet jag ju såklart, men finns det någon annan anledning? Vet att det delas föd fullt att man "ska" skänka 12 eftersom der är 12 maj men jag vill ge mer än så! Förstör jag något då? :-0
Kram 💙

Svar: Jag tror att tanken är att ge 12 kr för att det är den 12:e och vi är sjuka 12 månader om året. Dessutom kan de flesta avvara 12 kr men självklart får man ge så mycket eller lite man vill.
Vad bra att du har kläder att låna ut 😉 kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen