Tre ton armar.

Idag känns det som om mina armar väger tre ton och jag vet inte riktigt varför men misstänker att det kan bero på att jag bäddade rent i sängarna härom dagen.


För igår krävde maken att jag skulle ta det lugnt vilket är jättesvårt när man känner sig relativt pigg.

Men efter att vi åkt iväg till ett litet naturreservat och gått en sväng med Bella var det absolut inga problem för mig att ta det lugnt. Jag mer eller mindre smälte ihop med soffan.

Det var en ganska kort slinga vi gick men ack så kuperad och motlut gillar inte mina ben. Jag skulle nog kunna gå flera kilometer om marken var helt plan men det är svårt att hitta om man inte ska åka till centrum och jag trivs bättre i skogen ;-)

Så idag får jag försöka hitta på något som inte armarna behöver vara med på. Fick helt plötsligt en bild på riverdance men riktigt så pigg är jag inte (än) 😁


Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Håller med Dig,
kuperad terräng är så mycket besvärligare å tröttsammare att gå i och i skogen trivs jag bäst :)

kram

Svar: 💖💖💖 kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen