Mår faktiskt helt okej

Igårkväll var jag helt övertygad om att jag var på väg att bli sjuk på riktigt i influensan.


Jag kände mig hängig, mörbultad i kroppen, hade ont i halsen och huvudet. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som skiljde från vanliga dagar med övertrasserat energikonto men något var det.

Men i morse vaknade jag och mådde som vanligt igen. Kanske blev det för mycket att byta sängkläder (även om det tog hela dagen) och att duscha Bella?

Sängkläderna hade jag redan rivit upp ur sängarna när Bella bestämde sig för att bli ett träsktroll så det ingick inte riktigt i min plan att göra båda sakerna men ibland så får man tänka om ;-)

Idag har vi fikat hos sonen och varit inne i en nyöppnad butik och jag mår fortfarande helt okej. Lite mer frusen än vanligt och jag lär inte somna än på några timmar men ingen migrän, ingen värk, inte ens ont i halsen :-o


Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Jiipppii Jättekul <3 kram

Svar: Tack 💖 Kram
Nilla

2 Hanna:

Det är ju helt fantastiskt! Själv mår jag förjävligt. Ligger här i sängen och är helt förlamad. Kan inte röra mer än händerna. Har spytt för jag har så ont och känner mig stupfull för jag är så yr. Livet leker...
Jag är verkligen glad för din skull! ❤️ Kram

Svar: Och jag blir ledsen för din skull, livet är verkligen inte rättvist. Kram
Nilla

3 Lisbeth:

Så himla skönt! ♥

Svar: 💖💖
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen