Väldigt kort minne ;-)

I morse stoppade jag in gröten i mikron och vred upp vredet på två minuter och fortsätter direkt mot kylskåpet.


När jag kommit halvvägs så brummar mikron igång (den har lite fördröjd start) och jag hoppar en halvmeter. Vem startade mikron?

Men så kommer jag på att det ju var jag själv som startade den alldeles nyss. Jösses, man behöver inga skräckfilmer med så här kort minne.

Jag slår vad om att jag skulle kunna köpa en present till mig själv och bli överraskad av innehållet ;-)

Kommentarer:

1 Liten Uggla/Pisan:

Jag har väldigt dåligt närminne. Inte nog med det; jag har också väldigt dåligt närminne.... :-D

Mitt minne är numera = 0. Blir riktigt rädd ibland... Hoppas du har en fin onsdag! Kram! ♥

Svar: Det kan faktiskt vara rätt frustrerande när minnet sviker även om det leder till en del komiska situationer också. Önskar dig detsamma. Kram 💖
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen