Massage

IgĂ„r var jag och fick massage och healing som jag fick i mors dagspresent av mina underbara barn 💖


Den hÀr gÄngen valde jag en hot stone massage dÀr man fÄr mjuk massage med oljor och varma stenar. Det var helt underbart skönt för hela kroppen.

TyvÀrr sÄ har massören flyttat hem sin mottagning vilket betyder lÀngre vÀg för mig och jag tror att det var bilkörningen pÄ sammanlagt en timme som gjorde att jag fick migrÀn pÄ kvÀllen Àven om bilkörningen gick bra utan nÄgra incidenter. Enda incidenten var att GPSen ville ta mig in pÄ varenda uppfart förutom masdörens :-p

Det var kul att massören kÀnde att jag hade en helt annan energi i kroppen nu, en lÀttare och piggare energi.

SÄ sÄg hon att jag hade problem med tarmen och behövde Àta mer grönt. Det stÀmmer att min tarm Àr i olag just nu och jag har sedan en tid tillbaka tappat all matlust för nÄgon typ av kött vilket antagligen Àr kroppens sÀtt att sÀga att jag bör undvika kött just nu.

Det var i alla fall sÄ nöringsterapeuten förklarade det för mig nÀr jag gick hos honom och frÄgade varför jag helt plötsligt fick total avsmak för vissa livsmedel.

Kommentarer:

1 Ă„sa i Ă„sele:

Skulle vilja testa sÄdan massage, finns dock icke hÀr.

Min mage brÄkar nu... eller sedan en tid tillbaka,
tror det Àr sviterna efter skolavslutning/Js kalas osv, att det blev för mycket Ä oroligt.

kram

Svar: Vad trĂ„kigt att ni inte har nĂ„got sĂ„dant uppe hos er 💖
Det Àr ju sÄ jobbigt nÀr magen krÄnglar och man inte vet riktigt varför. Kram
Nilla

2 ME alltidvila:

LÄter hÀrligt förutom migrÀnen dÄ. Kram <3

Svar: Ibland fÄr man ta det onda med det goda eller vad man nu sÀger ;-) kram
Nilla

Kommentera hÀr:

Besökstoppen