Låste ute hunden.

Efter middagen skulle jag gå ut och slänga mina vissna rosor i komposten så jag öppnar ytterdörren, låter den stå på glänt men ser till att grinden till altanen är stängd så inte Bella smiter ut.


När jag är klar går jag in och stänger och låser ytterdörren. Jag går sedan ut i trädgården för att titta till Bella men hon är inte där.

Kollar snabbt igenom huset men ingen Bella så jag frågar maken om han sett henne men samtidigt som jag frågar kommer jag på den genialiska idéen att öppna ytterdörren och se om hon var kvar på altanen och det var hon.

Hur förvirrad får man bli? Jag vet ju att Bella följer mig vart jag går så det borde ju inte vara helt otippat att hon följde med ut på framsidan.

Nå ja, nu ligger hon bredvid mig på altanen på baksidan medan maken slåss med en stubbe.

Kommentarer:

1 N:

:D Har glömt kissen på balkongen mer än en gång... Nu är det ju som tur är varm, värre när det är 20 minusgrader...

Svar: Stackars kissen :-)
Nilla

2 mannen:

Stackars Bella, Vad hände??
Kramar i massor

Svar: Ha ha, stackaren kan ju inte ha fattat något. Puss
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen