Ett stort steg.

Idag var kommunen (eller egentligen postnord) här och hämtade elscootern jag fått låna.


Det har krävts en massa mejl och telefonmeddelanden för att komma i kontakt med rätt person men nu är det i alla fall gjort.

Den har varit till stor hjälp när jag behövde den men nu kan den förhoppningsvis hjälpa någon annan.

Förhoppningsvis så kommer jag att klara mig utan rullstolar i framtiden men skulle det krisa så har jag lilla Elin som bi köpte själva långt innan jag gick låna den större och bättre elscootern.

Och ni som påpekade att jag kallade elscootern fel namn när jag någon gång råkade skriva elrullstol kan ju själva läsa vad rehabenheten kallar hjälpmedlet 😛


Kommentarer:

1 Anonym:

Två fel blir väl ändå inte rätt!!!

Svar: Nej, det har jag ju inte påstått men det kanske inte är så konstigt att man råkar kalla elscootern för elrullstol när arbetsterapeuterna kallar dem elrullstolar.
Nilla

2 ME alltidvila:

Kan inte säga nog ofta hur GLAD jag är för din skull!!! Kram <3

Svar: Tack <3 kram
Nilla

3 Hanna:

Men så fantastiskt att du inte behöver den längre! Och så bra att någon annan förhoppningsvis kan få större frihet tack vare den nu då!
Kram ❤️
Ps Det är ju en elrullstol! Vad skulle det annars vara?!

Svar: Ja, det är underbart och jag hoppas verkligen att någon annan får nytta av den. Kram
Nilla

4 Johanna:

Så roligt!önskar du hade något magiskt knep:) kram

Svar: Det önskar jag också 💖 kram
Nilla

5 åsa i åsele:

Kärt barn har många namn ;-)

Elrullstol eller scooter... spela roll.

Det bästa är ju att Du nu slipper den <3 kram

Svar: Precis ;-) kram
Nilla

6 Anonym:

Önskar så att jag så småningom ska klara av att köra en elrullstol med joystick utan fysisk och mental försämring pga min Me. Hoppas att scootern kan hjälpa någon annan att få större livskvalite.

Svar: Åh det hoppas jag verkligen att du ska kunna göra någon gång 💖💖
Nilla

7 JennieyLove:

Vad skönt att du inte behöver den längre<3

Min arbetsstol kallas rullis här hemma även om det inte är en rullstol. Kärt barn har många namn och så även hjälpmedel.

Många kramiz<3

Svar: Så sant 😊 min arbetsstol fick aldrig något namn 😉 kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen