Tofflor i mikron.

När jag fyllde år fick jag ett par tofflor som man kör i mikron innan man tar på sig dem. Måste säga att de är perfekta för iskalla fötter. 


Man bör däremot inte gå runt med dem då det känns som man går på en rullstensås. Har för mig att de är fyllda med körsbärskärnor så kanske inte så konstigt.

Tyvärr har inte bara jag blivit fäst vid tofflorna. Bella ser dem numer som sina goseleksaker och om jag inte gömmer dem i garderoben när de inte sitter på mina fötter riskerar de att gå samma öde till mötes som så många andra hundleksaker :-o

Kommentarer:

1 Lillemor:

Jag har också såna! Grymt skönt! Men inte en enda ggn har jag kommit ihåg att man inte ska gå runt med dom 😂

Svar: Ha ha, det blir ju lite mer spännande att gå med dem på.
Nilla

2 åsa i åsele:

Låter ju toppen för frusna fötter.

Antagligen luktar tofflorna gott för en liten hund :)

Tänkte inte på att Killer var pojke ;-) eller jo det visste jag ju men nä jag tänkte inte på att Bella skulle kunna bli med valpar...
Fast tänk så söta de små BellaKiller valparna skulle bli ;-)

Hur mår Ni idag?

kram

Svar: De luktar säkert Jättegott och så är de mjuka och gosiga med roliga "kulor" att tugga på :-p
Undrar hur en blandning mellan tax och bichon skulle se ut? Envisa skulle de helt säkert bli i alls fall :-D
Bella är lite piggare och har till och med ätit lite. Jag väntar fortfarande på att vinden ska mojna ;-) kram
Nilla

3 Hanna:

Jag fick en nalle av L i julklapp man ska värma i micron. Björne heter han, sen håller han värmer upp till två timmar. Väldigt mysigt och värmande.
Kram

Svar: Åh, det lät ju väldigt mysigt. Kram
Nilla

4 dessan83.blogg.se:

Såna tofflor har jag med riktigt bra när man inte får upp värmen. Men som du säger man ska inte gå runt i dem. Nått som min räddning med är värmemadrass underbart kallt rum och så värme i sängen man sover så gott. 😊

Svar: Kallt rum lät förskräckligt 😜 Jag har elfilt som jag använde flitigt innan vi fick hem Bella men med en liten valp som tuggar på allt åkte den in i klädkammaren och blivit bortglömd 😯
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen