Skitnagellack :-(

När man för en gångs skull samlar ihop all sin energi för att piffa till naglarna med lite guld glittrande nagellack och det redan dagen efter trillat av är det lätt att hålla sig för skratt.


Nu måste jag ju få ihop ork att tvätta bort skiten också. Och så ska jag slänga det jäkla nagellacket :-(

Det var väl ingen big deal kanske de med hälsan i behåll tänker men det kanske det inte är om man kan måla naglarna sådär lite i förbigående men jag som knappt träffar truten med en gaffel får koncentrera mig så jag nästan kräks för att träffa naglarna.

Och nej, det är absolut inte nödvändigt med målade naglar men ibland känner jag för att se något annat än mitt bleka fejs med mörkblå ringar ner till knäna och en degig kropp som vägrar annat än mjukiskläder. Försöka lura mig själv med glitter helt enkelt :-p


Kommentarer:

1 N:

Nä inte rolikt 😕 Jag fick tips att Anv både under- och överlack och det blir verkligen stor skillnad på hur bra det sitter. Dessutom kan man måla på bara överlack efter nån/några dar,så håller det ännu längre ☺

Svar: Tack för tipset 😍
Nilla

2 åsa i åsele:

kram

Svar: Kram 💖
Nilla

3 Hanna:

Förstår precis. Inte kul alls :(
Kram

Svar: Kram 💖
Nilla

4 Lillemor:

Irriterande sånt där. Men under och överlack : japp. Och absolut helt rena naglar innan.
Men depend har ett vanligt nagellack som är lite bättre än ett "vanligt" som heter 7days. Det håller nog inte 7 dagar om man inte lägger på nåt lager överlack efter några dagar , men lite längre håller det.

Svar: Tack för tipset, får se när jag orkar måla naglarna nästa gång men till dess bör jag nog ha skaffat även ett underlack. Överlack har jag men kanske inte tillräckligt bra eller så kanske jag faktiskt glömde att ta på det :-p kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen