Så typiskt.

Idag fick jag för mig att kolla så att recepten från Gottfries fanns som de skulle på webben. Det mesta fanns där men han har nog missat att lägga in sprutor och nålar. 


Alla kan vi glömma skriver hon med ett minne som ett såll ;-) Så jag ringde till kliniken. Efter några knappval så kommer en röst och talar om att det är många som ringer och att jag får prova att ringa igen. 

Skit också. Jag vill ju ha det ur världen och tycker det är stressande att inte få bocka av saker på min to do-list.

I värsta fall får jag väl ta upp det när jag träffar sjukgymnasten, om jag kommer ihåg :-p

Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Även om alla kan göra fel är det jobbigt då det blir fel å det är svårt att åtgärda/få kontakt.
Jag hoppas det ordnar sig snabbt.
kram

Svar: Tack, ja det blir lite knöligare men förhoppningsvis löser det sig ändå. Kram
Nilla

2 åsa i åsele:

Hur mår Du å är Bella återställd efter operationen,
tycker mig sakna bilder på Instagram... men har ju selektivt minne ;-)
kram

Svar: Bella är så gott som helt återställd. Tog stygnen i måndags och det har läkt jättefint. Själv har jag några mindre bra dagar men kommer snart igen ;-) kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen