Hortons.

Jag vaknar för andra dagen i rad med Hortons huvudvärk. Det där besöket hos sjukgymnasten var nog lite jobbigare än man kan tro.


Inga migräntabletter hjälper så jag börjar få smått panik. Jag orkar inte ett dygn till med känslan av att någon kör en påle genom höger öga och att höger ansiktshalva befinner sig i frysen.

Det är ju inte bara Hortons som kommit på besök utan massa extra ME-symptom som känslan av att hjärnan är uppsvälld och inflammerad, extra värk, yrsel, frossa, mjölksyra, utmattning, jag kan nog fortsätta att fylla webben med symptom men ni fattar.

Idag skulle jag kunna tänka mig att donera kroppen till vetenskapen. De kan få testa nästan vad de vill på mig bara de får bort huvudvärken :-p

Imorgon hade jag tänkt att jag skulle få följa med och kolla när sonen tävlar i 60 meter inomhus men vi får se vad kroppen tillåter. 

Det är ju kul om man orkar komma hemifrån på något annat än saker som har med sjukvård att göra ;-)

Önskar er en fin helg <3

Kommentarer:

1 Lillemor:

Vidrigt :( stor kram❤

Svar: Kram 💖
Nilla

2 ME alltidvila:

Hoppas du mår bättre snart. Kram <3

Svar: Tack, kram 💖
Nilla

3 Margareth:

💖💖💖

Svar: 💖💖💖
Nilla

4 åsa i åsele:

*krya på kram*

Svar: Tack. Kram
Nilla

5 Anonym:

Väldigt konstigt att man kan blogga när man har Hortons huvudvärk.

Svar: Visst är det fantastiskt vad vi som är kroniskt sjuka orkar trots våra krämpor.
Nilla

6 ina:

Fy och usch, lider med dig. Sänder MASSA kramar <3

Svar: Tack, tack men nu mår jag mycket bättre. Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen